تجلیل از فعالان و مدال آوران کانون فرهنگی هنری ابوالفضل(ع) آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: طی مراسمی از فعالان و مدال آوران کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل(ع) آران و بیدگل تجلیل شد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: طی مراسمی از فعالان و مدال آوران کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل(ع) دهنو آران و بیدگل تجلیل شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این آیین با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، هیئت امنای مسجد حضرت ابالفضل(ع)، امام جماعت مسجد و اعضای این کانون فرهنگی هنری در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) دهنو آران و بیدگل برگزار شد.

 

ضابطی اضافه کرد: در این آیین از سه مدال آور مسابقات ورزشی عضو این کانون در رشته های دومیدانی، دوچرخه سواری و ... با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

دبیرشورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل با تأکید بر اینکه مولای متقیان نمونه بارز ولایت پذیری و وفادار به ولایت بودند ادامه داد: سرلوحه قرار دادن سیره زندگی امام علی(ع)، صبر و بردباری و خصوصیات اخلاقی و رفتاری علی(ع) و به طور کلی الگو قرار دادن، معرفت و دوستی اهل بیت(ع) می تواند در اصلاح جامعه بسیار مؤثر باشد و ما را در جهت نیل به اهداف بلند انسانی و الهی یاری کند.

 

ضابطی با تقدیر از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری شهرستان آران و بیدگل در عرصه های مختلف فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، ورزشی و هنری گفت: فعالیت ۷۳ کانون فرهنگی هنری در مساجد آران و بیدگل یک فرصت و ظرفیت بالقوه است که برای پیاده سازی گام دوم انقلاب در جذب جوانان و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان بسیار تأثیرگذار است.

 

 در پایان این مراسم از حجت الاسلام طیبی امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری ابوالفضل(ع) به پاس انجام فعالیت های فرهنگی در مسجد با اهدای کتاب تجلیل شد.

کد خبر 1150998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha