تولیدات فرهنگی و هنری که دشمن را آشفته کند حتماً فاخر است

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت (ع) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه جشنواره ملی آواها و نواهای سردار مقاومت باید خروجی فاخر داشته باشد؛ گفت: هدف مشخص و کار فاخر و هر کاری که دشمن را سراسیمه و آشفنه کند حتماً فاخر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حامد منیری، چهارشنبه(۴ اسفند) در نشست خبری به همراه رونمایی از پوستر جشنواره ملی آواها و نواهای سردار مقاومت با اشاره به آیه ۹۶ سوره مریم، سبک زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی را مصداق این آیه دانست که خداوند او را محبوب قلب ها کرد.

 

 

 

مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج امور قرآن و عترت (ع) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره باید با زحماتی که کشیده می شود باید خروجی فاخر باشد و امید داریم که ماندگار و اثرگذار شود؛ گفت: هدف مشخص و کار فاخر و هر کاری که دشمن را سراسیمه و آشفنه کند حتماً فاخر است.

 

 

 

وی با تصریح به اینکه سردار سلیمانی با تمام ظرفیت ها، قابلیت ها و مشخصات ارزشمندی که داشت اما سادگی در او متبلور بود و آدم خجالت می کشد اصلاً در برابر او حرفی بزند؛ ابراز امیدواری کرد: جلوه های سبک زندگی ایرانی اسلامی در این جشنواره دیده شود.

 

 

 

منیری با تصریح به قوی و مردمی بودن دولت آیت الله رئیسی و اشاره به این مطلب که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با همین دورنما وارد عرصه شده و امیدواریم بتوانیم به صورت عملی وارد فرهنگ شویم و فرهنگ قرآن را ترویج کنیم؛ افزود: نکته مهم این جشنواره، نوآوری است و باید محملی برای شناخت نخبگان و کشف آنان باشد مخصوصاً در بخش آخر که اشاره به ماندگاری اثر دارد که زحمات باید خروجی فاخر داشته باشد.

 

 

 

ماشاءالله مهرعلیزاده، معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله استان کرمان هم در این نشست این جشنواره را فرصت مغتنمی دانست که شبکه گسترده بسیج در استان نیز با همه ظرفیت خود در کنار آن است.

کد خبر 1151040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha