خادمیاران رضوی با محرومین قدم بر می دارند

خادمیاران رضوی به نیابت از امام مهربانی‌ها در تمامی مشکلات در کنار مردم و محرومین هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، خدمت‌رسانی و خدمت‌گیری و در اصل خادمی تنها محدود به حرم رضوی نیست و نبوده و تمامی عاشقان حضرت که در سرتاسر جهان علاقه خادمی دارند می توانند در همان محل زندگی خود به محرومین و عاشقان امام رضا(ع) خدمت‌رسانی کنند و خادم آستان قدس رضوی شوند.

 

خادمیاران رضوی امروز هزاران مورد خدمت به محرومین ارائه می‌کنند از اهدا چند پرس غذا به خانواده‌های محروم گرفته تا عمل جراحی یک محروم بطور رایگان توسط پزشک متخصص،  وهر چه پیش می‌رویم این خدمات بیشترو توسعه خواهد یافت.

 

 

هدف از تشکیل کانون خادمیاران رضوی در استان ها  ایجاد خیمه خادمیاران رضوی به‌منظور ترویج، نشر فرهنگ رضوی، توسعه تفکر خدمت خادمانه، تربیت نیروهای با تفکر جهادی و خادمانه در مسیر گسترش فرهنگ نورانی رضوی است.

 

برگزاری طرح شکوه مادری در کرمانشاه

 

راضیه عظیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و معرفی مادران الگو، برای دومین سال پیاپی رویداد ملی «شکوه مادری» در ایام میلاد حضرت زهرا(س) برگزار  شده است.

 

 

 مسئول کانون خدمت رضوی بانوان و خانواده استان کرمانشاه  افزود:  جمعی از مادران از بستر کانون‌های خادمیاری بانوان و خانواده استان‌ها با اطلاع از موضوع فراخوان، در آن نام‌نویسی کردند و شماری هم از طریق اطلاعیه سایت مرکز بانوان و خانواده آستان قدس رضوی تا نیمه دی ماه، در این پویش عمومی شرکت کردند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:این طرح که به منظور تجلیل و معرفی مادران جوان زیر ۴۰ سال فعال اجتماعی و دارای بیش از ۳ فرزند است، در سال نخست با انتخاب ۱۸ برگزیده کشوری و تجلیل از آن‌ها در حرم مطهر رضوی برگزار شد که از این بین ۲ بانو از استان کرمانشاه برگزیده  وبرای دومین سال متوالی، ۱۳۳ مادر از سراسر استان در این طرح شرکت نموده اند که در استان از ۲ بانوی برگزیده کشوری تجلیل به عمل آمد .

 

 

عظیمی تصریح کرد: هدف از طراحی و اجرای این رویداد شناسایی و تجلیل از مادرانی است که در کنار مشغولیت‌های اجتماعی، خانوادگی، تحصیلی و شغلی با فائق آمدن بر موانع اقتصادی و اجتماعی، مادری را به عنوان جهاد امروز خود برگزیده‌اند و در جلوگیری از بحران پیری جمعیت کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.
 

 

 تسویه بدهی  و بازگشت به آغوش خانواده 

 

 الله رضا اعظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر و معسر در جامعه، خادمیاران این کانون با مساعدت و همکاری ستاد دیه و خیرین شهرستان سنقر و کلیایی، بمناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سالروز میلاد امام جواد(ع) و به لطف امام مهربانی ها، حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، یکی دیگر از زندانیان این شهرستان را که به دلیل محکومیت مالی حدود دو سال در حبس به سر می برد آزاد کردند.

 

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان سنقر افزود: خیرین و خادمیاران رضوی با پرداخت ۴۵ میلیون ریال توانستند سرپرست خانواده را آزاد و باعث گرمی دوباره این محفل شوند.

 

 

وی خاطر نشان کرد:کمک به آزاد سازی محکومین مالی و جرائم غیر عمد و دلخوش کردن خانواده های کم برخوردار امری خداپسندانه و انسان دوستانه است،و خیرین و آحاد مردم می توانند با اهدای کمک های نقدی و نذورات خود به کانون آستان قدس  درجهت آزاد سازی زندانیان معسر همراه  ما باشند.

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان سنقر اظهار کرد:به همت خادمیاران و کمک خیرین، کمک های مالی متنوعی به اقشار آسیب پذیر و کم برخوردار در قالب تهیه جهیزیه و لوازم خانگی شامل یخچال، لباسشویی اتوماتیک، اجاق گاز و سرویس چینی به ارزش ۲۰ میلیون تومان برای یک زوج جوان و اهدای یک دستگاه یخچال و یک دستگاه پنکه به یک خانواده معلول و احداث یک باب حمام در منزل یک خانواده مددجو در شهرک شهدای سنقر صورت پذیرفته است.

 

 

کد خبر 1151139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha