برگزاری ۲۰ محفل قرآنی «قافله نور» در قزوین

حجت الاسلام موسوی گفت: از نیمه دوم آبان ماه سال جاری تا کنون ۱۹ محفل قرآنی «قافله نور» در قزوین برگزار شده است که بیستمین محفل قرآنی همراه با مراسم اختتامیه محافل قرآنی سال ۱۴۰۰ همزمان با شب بعثت پیامبر گرامی اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام «سید رضا موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: سلسله محافل انس با قرآن کریم در قالب طرح قافله نور در سال جاری از نیمه دوم آبان ماه آغاز شد که ۱۹ محفل قرآنی با حضور قاریان برجسته بین المللی و استانی در قزوین برگزار شد.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین ادامه داد: بیستمین محفل انس با قرآن کریم به همراه مراسم اختتامیه محافل قرآنی سال ۱۴۰۰ در قزوین دوشنبه ۹ اسفند ماه همزمان با شب مبعث پبامبر اکرم در بقعه متبرکه چهارانبیا واقع در خیابان پیغمبریه و همراه با اطعام نبوی برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: این مراسم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور قاریان بین المللی برگزار می شود که قاریان بین المللی «حامد علیزاده»، «قاسم مقدمی» و «سید مصطفی حسینی» در این مراسم تلاوت قرآن را دارند.

 

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: همچنین این مراسم سخنران ویژه ای دارد که حجت الاسلام حاج ابوالقاسم نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری سخنران این محفل قرآنی است.

 

وی خاطر نشان کرد: در برگزاری مراسم اختتامیه محفل انس با قرآن کریم در سال جاری، مرکز رسیدگی به امور مساجد، مدیریت حوزه علمیه استان قزوین، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان شورای اسلامی و شهرداری قزوین مشارکت دارند.

کد خبر 1151237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha