مجموعه تلویزیونی رشادت های سردار«حسین بصیر» تولید می شود

ابراهیمی از ساخت مجموعه تلویزیونی رشادت های سردار «حسین بصیر» از نمونه های بارز عرصه جهاد و شهادت به همت صدا و سیمای مرکز مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«هادی ابراهیمی»امروز(۵اسفند)در نشست شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری مازندران برگزار شد، با بیان اینکه جمعا در سال جاری ۵۱۰۰دقیقه برنامه در سیما و بیش از ۴هزار دقیقه برنامه در رادیو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتیم، اظهار کرد: قدردان حمایت های سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران برای تولید این برنامه ها هستیم.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با بیان اینکه یکی از دغدغه های جامعه ایثارگری تولید فیلم های ارزشی از شهدای استان است، افزود: بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید در استان داریم که از این تعداد ۴۰شهید مدافع حرم هستند.

 

وی از تولید سریال سردار شهید بصیر  از نمونه های بارز عرصه جهاد و شهادت خبر داد و خواستار حمایت مسئولین از تولید این فیلم های ارزشی شد.

 

ابراهیمی با بیان اینکه وقتی به حاج حسین بصیر بپردازیم سرداران بیشماری از استان معرفی خواهند شد، افزود: تلاش داریم در قالب تولید فیلم های فاخر پیشینه مردمان استان در دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم و ...بازگو و معرفی شود.

کد خبر 1151244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha