برگزیدگان مهرواره عکاسی «پرواز با نماز» معرفی‌ شدند

آثار برگزیده مهرواره عکاسی «پرواز با نماز» از سوی هیئت داوران این رویداد فرهنگی‌هنری معرفی‌شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، مهرواره « پرواز با نماز» با موضوعات «نماز و فرامین این فریضه الهی»، «نماز جماعت»، «نماز با خانواده» و «نماز در طبیعت با همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ستاد اقامه نماز استان گیلان برای گروه‌های سنی «نوخوان»، «نونهال»، «نونگاه»، «نوجوان»، «اعضای ارشد کانون» و عکاسان بزرگ‌سال (مربیان، اولیای تربیتی و...) برگزار شد.

 

با انتشار فراخوان این مهرواره از ۱۱ آذر، بیش از ۷۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه مهرواره در مرکز آفرینش‌های هنری کانون گیلان ارسال‌ شد که مورد قضاوت گروه داوری متشکل از «سیده‌مریم‌ حسینی کیسمی» و «خدیجه زحمتکش» قرار گرفت و  ۱۲ اثر شایسته عنوان برگزیده اعلام‌ شدند.

 

 

«روشان گیلان‌نژاد»، «رها تقی‌زاده» و «حلما نوروزی» به ترتیب از شهرستان‌های بندرانزلی، رشت و رودسر به‌عنوان عکاسان برگزیده گروه سنی ۹+«نونهال» انتخاب‌ شدند

 

در گروه سنی ۱۲+ «نونگاه»، «یکتا رحمتی» از رشت، «هلیا میرزا‌خانیان» از بندرانزلی، «ستایش میرزایی» و «محدثه حاکمی‌فر»  از املش و «فاطمه رضایی» از لشت‌نشاء برتر معرفی شدند.

 

عنوان شایسته برگزیده گروه سنی بزرگسال (مربیان، اولیای تربیتی و...) نیز بانگاه به ظرافت‌های آثار و تناسب عکس‌ها با محور‌های موضوعی مهرواره، به «مریم دورباش» از ارومیه، «حامد صادقی‌نژاد» از مشهد مقدس و «سمانه خانجانی» و  «علی معانی» از شهرستان رشت رسید.

 

 

 

کد خبر 1151257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha