مهندسان پشتوانه و سرمایه علمی کشور هستند

رضایی‌پور با بیان‌اینکه مهندسان پشتوانه و سرمایه علمی کشور هستند، گفت: ایران اسلامی در طول تاریخ با بهره‌مندی از توان تخصصی و ایده‌‎های خلاق مهندسان متعهد، مسیر سازندگی و استقلال را طی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(پنجشنبه، ۵ اسفند) به مناسبت سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، در دفتر نظام مهندسی این شهرستان حضور و روز مهندس را به آنان تبریک گفت.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا در این دیدار با بیان‌اینکه مهندسان پشتوانه و سرمایه علمی کشور هستند، افزود: ایران اسلامی در طول تاریخ با بهره‌مندی از توان تخصصی و ایده‌‎های خلاق مهندسان متعهد، مسیر سازندگی و استقلال را طی کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه مهندسین کشورمان جزء بهترین مهندسان هستند، تصریح‌کرد: نقش مهندسین در عمران و آبادانی روستاها و شهرهای کشور بی‌بدیل است.

 

رضایی‌پور با اشاره به بافت شهری بندر آستارا، گفت: بافت شهری بندر مرزی آستارا زیبا است و ورودی و خروجی شهر نشان‌دهنده این است که مهندسین با فکر و خوبی در این شهر وجود دارند.

 

*عضویت ۶۳۱ نفر در دفتر نظام مهندسی آستارا

«بهنام جوان مجرد» نیز در این دیدار،اظهارکرد: دفتر نظام مهندسی شهرستان آستارا از سال ۷۹ آغاز به کار کرده است.

 

رئیس نظام مهندسی بندر آستارا با بیان‌اینکه این دفتر ۶۳۱ عضو دارد، گفت: ۳۰۴ عضو این دفتر دارای پروانه اشتغال هستند و در هفت رشته مهندسی فعالیت می‌کنند.

کد خبر 1151294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha