روند پیشرفت طرح‌های عمرانی شوشتر سرعت می‌‌گیرد

خلیلیان با اشاره به روند سرعت گرفتن پیشرفت طرح‌های عمرانی شوشتر گفت: مسائل و مشکلات شهرستان‌ها در مسیر توسعه هدایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز در پایان جلسه بررسی مسائل و رفع مشکلات شهرستان شوشتر اظهار کرد: در این جلسه طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان شوشتر در حوزه‌های مرتبط با آب شرب، کشاورزی، شبکه فاضلاب، بهداشت و درمان، برق‌رسانی و گازرسانی به روستاها، توسعه راه‌های روستایی و بین‌شهری، مسائل مرتبط با بنیاد مسکن، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و گردشگری و مسایل فرهنگی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیات لازم در این خصوص اتخاذ شد. 

 

استاندار خوزستان افزود: تمامی پروژه‌ها و طرح‌های شهرستان شوشتر به تفکیک مورد بررسی و دقت نظر قرار گرفت، زمان بندی لازم برای اتمام این پروژه‌ها تنظیم و نسبت به مشکلاتی که مانع تسریع پیشرفت پروژه‌ها است تصمیم گیری شد تا هر چه زودتر به اتمام برسند. 

 

وی اضافه کرد: همچنین به تناسب مشکلات و دغدغه‌هایی که مردم با آن دست به گریبان هستند برخی پروژه‌های ضروری و جدید تعریف می‌شود که اگر نیاز به تامین اعتبار در سطح ملی یا استانی داشته باشد اقدام لازم صورت می‌گیرد تا مشکلات شهرستان برطرف و توسعه شهرستان تسریع شود. 

 

خلیلیان عنوان کرد: سیاست‌های ما در مسیری است تا مسائل و مشکلات شهرستان را به سمتی هدایت کنیم که منجر به توسعه آن شهرستان شود و شاهد بهبود وضعیت مردم و شهرستان نسبت به گذشته باشیم. 

 

وی همچنین بر تحقق توسعه استان در سطح کلان و توسعه و آبادانی شهرستان‌ها به منظور رسیدن به توسعه متوازن، رفع محرومیت‌ها و مشکلات در سطح استان تاکید کرد.

 

کد خبر 1151430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha