هرمزگان به عنوان استانی مهم می‌تواند به شکل جدی تر وارد بازار کشور روسیه شود

جلالی با بیان اینکه هرمزگان به عنوان استانی مهم و تاثیرگذار می‌تواند به شکل جدی تر وارد بازار کشور روسیه شود، گفت: جاذبه‌های گردشگری استان هرمزگان باید به شکل مناسب به مردم روسیه معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « کاظم جلالی » در نشست وبیناری بررسی فرصت‌های توسعه همکاری‌های اقتصادی استان هرمزگان با کشور روسیه با بیان اینکه گسترش روابط با کشورهای همسایه از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است، اظهار کرد: حجم روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشور روسیه در حال گسترش است و در روسیه بازار خوبی برای محصولات تولیدی ایران از جمله استان هرمزگان وجود دارد.

 

وی ادامه داد: محصولات کشاورزی و صیفی جات، آبزیان، ماهی و میگو از ظرفیت‌های هرمزگان برای فعالیت در بازار کشور روسیه هستند و می‌خواهیم که هرمزگان به عنوان استانی مهم و تاثیرگذار، به شکل جدی تر وارد بازار کشور روسیه شود.

 

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه از پیگیری برقراری روابط خواهرخواندگی میان استان هرمزگان و استان هایی از کشور روسیه خبر داد و افزود: در زمینه گردشگری نیز با توجه به وجود ظرفیت‌های خوب در جزایر خلیج فارس، زمینه خوبی برای جذب گردشگران روس وجود دارد و در این راستا جاذبه‌های گردشگری استان هرمزگان باید به شکل مناسب به مردم روسیه معرفی شوند.

 

جلالی خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه مشترک بین سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور روسیه و استانداری هرمزگان، این موارد به شکل دقیق تر بررسی و پیگیری خواهد شد و در این خصوص همکاری لازم را خواهیم داشت.

 

 

 

کد خبر 1151440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha