تجمع بانوان بجنوردی در حمایت از بانوان محجبه هندوستانی

بانوان نمازگزار بجنوردی امروز در حرکتی خودجوش پس از آیین نماز جمعه، با برگزاری اجتماعی مردمی، هتک حرمت به ساحت بانوان محجبه هندوستان را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، بانوان نمازگزار بجنوردی امروز (۶ اسفند) در حرکتی خودجوش پس از آیین نماز جمعه، با برگزاری اجتماعی مردمی، هتک حرمت به ساحت بانوان محجبه هندوستان را محکوم کردند.

 

نمازگزاران جمعه بجنورد در بیانیه‌ای، اقدام فوری جامعه جهانی و مسلمانان جهان را در برابر اقدامات نژاد پرستانه در هندوستان خواستار شدند.

 

 

در این بیانیه آمده است: این روزها بار دیگر زنان مسلمان مورد حمله ظالمان قرار گرفته به جرم انتخاب پوشش حجاب مورد توهین و‌ اهانت قرار گرفتند،این حادثه در کشور هند زیر چتر حمایت قانون در حالی رخ داده که متعصبان و ظالمان در این کشور آزادانه به پرستش بت‌ها و حیوانات مشغول هستند.

 

در این میان بار دیگر دروغین بودن ادعاهای آزادی و حقوق بشری کشورهای ستمکار و دنباله رو جریان استبداد بر همگان اثبات شد. ضمن محکومیت این فجایع و رفتار غیر انسانی اعلام می داریم که بانیان این حوادث ظالمانه همه کشورهایی هستند که چشم بر این اقدامات بسته و سکوت کرده‌اند! و البته سکوت در برابر این ستمکاران جایز نیست. 

 

ما مردم مسلمان ضمن محکومیت این اقدام، دولت هند را موظف می‌دانیم، برای لغو قانون منع حجاب و توقف این گونه رفتارهای خشن، تبعیضی و غیر انسانی اقدام نماید.

 

 

از تمامی مجامع حقوقی زنان، علما،رسانه‌ها و رهبران جهان اسلام، مسلمانان و آزادی خواهان می خواهیم تا  با موضع گیری صریح و سریع خود، این اقدامات را که در راستای اسلام ستیزی و تحقیر  مسلمانان صورت می پذیرد، محکوم نمایند و تمامی مساعی خویش را برای رعایت حقوق مسلمانان از مجاری مختلف به عمل آوردند. 

 

 ما مومنان به انقلاب اسلامی از دستگاه دیپلماسی دولت محترم جمهوری اسلامی ایران توقع موضع انقلابی در حمایت از مسلمانان مظلوم  هندوستان را داریم. 

 

 در پایان به همه مسئولان فرهنگی، قضائی و انتظامی خراسان شمالی اعلام می‌کنیم در نتیجه ترک فعل ارگان های مسئول و عمل نکردن به وظایف قانونی، متاسفانه بدپوششی در سطح شهر به شکل بسیار بدی جلوه‌گر شده،با تدبیر صحیح و دور از اقدامات نمایشی به وظایف قانونی خود عمل کنید و در این تهاجم همه جانبه فرهنگی، خانواده ها و جوانان را از انحطاط نجات دهید. به قطع، ما مردم، حامی اقدامات شایسته در راستای فرهنگ عفیف ایرانی اسلامی هستیم.

 

 

 

کد خبر 1151463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha