بازدید سردار شاهوار پور از برگزاری کمیسیون عالی پزشکی فاقدین مدارک سپاه

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عصر امروز (جمعه ۶ اسفند ) از محل برگزاری کمیسیون عالی پزشکی سپاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوار پور» عصر امروز (جمعه ۶ اسفند) در حاشیه بازدید از محل کمیسیون عالی پزشکی سپاه، ضمن تاکید بر نقش مهم مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس و پیروزی در جنگ اظهار کرد: مردم و رزمندگان دوران دفاع مقدس انتظار زیادی در جهت برگزاری این کمیسیون کشیدند که با پیگیری های انجام شده خوشبختانه این کمیسیون در حال اجرا است.

 

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: مردم با ایفای نقش کنار رزمندگان در دوران دفاع مقدس دچار صدمات زیادی شدند که برخی به دلیل نداشتن مدارک امکان حضور در کمیسیون عالی را نداشتند که با پیگیری انجام شده، تمامی افراد فاقد مدارک نیز با تشکیل پرونده فاقدین مدارک در این کمیسیون حضور پیدا کردند. 

 

وی اضافه کرد: کمیسیون عالی پزشکی سپاه با پیگیری سپاه استان و با حضور ۱۱ پزشک متخصص از بیمارستان بقیه الله تهران با هدف بررسی پرونده رزمندگان دوران دفاع مقدس شامل پرونده های ماده ۸۷، فاقدین مدارک و همچنین پرونده های موج انفجار، تیر و ترکش و شیمیایی در حال برگزاری است.

 

سردار شاهوار پور در پایان با قدردانی از زحمات پزشکان متخصص برای حضور در خوزستان و برگزاری کمیسیون عالی پزشکی درخواست کرد: جهت حل مشکل ایثارگران این کمیسیون ۲ بار در سال انجام شود.

 

این کمیسیون از (چهارشنبه ۴ اسفند) آغاز شده و تا (شنبه ۷ اسفند) ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1151531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha