بهره برداری از ۱۰۰ زمین چمن مصنوعی در سیستان و بلوچستان  تا سال ۱۴۰۱

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: در ۳سال گذشته بیش از ۱۸۰زمین چمن مصنوعی با مشارکت مردم بهره برداری شده که تا سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۰زمین دیگر به بهره برداری می‌رسد.

«ادهم کرد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: اتفاقات خوبی  در حوزه ورزش و جوانان رخ داده است و زیر ساخت های بسیاری در حوزه ورزش وجود دارد، ادوار گذشته اعتبارات ما به ۱۰میلیارد نمی رسید اما امروز به وجود برکت انقلاب اسلامی و دولت انقلابی ما بیش از ۶۰میلیارد اعتبارات مصوب جهت تکمیل پروژه ها در این حوزه را داریم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اعلام اینکه ۱۲۶پروژه با گذشت بیش از ۱۰ سال فقط ۵۰درصد آن بهره برداری رسیده است، ادامه داد: با توجه به کمبود اعتبارات و رایزنی‌های صورت گرفته مجموعه های ورزشی خوبی از جمله سالن های ورزشی، استخرهای شنا، در روستاها احداث شده و در حال احداث است.

 

کرد با اشاره به اینکه ۳۰ زمین چمن مصنوعی تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد، یادآور شد: در ۳سال گذشته بیش از ۱۸۰زمین چمن مصنوعی با مشارکت مردم به بهره برداری رسیده و تا سال ۱۴۰۱   تعداد ۱۰۰زمین دیگر به بهره برداری می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه سقف زمین های چمن مصنوعی را باید به سمت هر روستا یک زمین چمن مصنوعی برد، افزود: در روستاها ۳۷۵خانه ورزش روستایی تجهیز و با همکاری بنیاد علوی، بنیاد برکت، بنیاد مستضعفان، فرداد با منطقه آزاد چابهار در راستای تکمیل پروژه ها و زمین چمن مصنوعی که سال گذشته ۱۷ زمین با همت مردم و ورزش و جوانان احداث و زیرساخت های آن فراهم شده است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان یادآور شد: در روستاها با توجه به سرانه ورزشی کم است اما جمعیت بالا می باشد اقداماتی صورت گرفته که حاصل نتایج نظام جمهوری اسلامی بوده است.

 

کرد با اشاره به اینکه در حوزه ورزش ۵۱مدال در حوزه استعدادهای برتر را کسب  کرده ایم، گفت: برای اولین بار سهمیه المپیک را دانیال شه بخش کسب کرد و نیز در رشته بوکس مدال رسمی جهان توسط این ورزشکار بومی سیستان و بلوچستان کسب شد.

وی افزود: ۲۱۸ نفر به اردوی تیم ملی دعوت شدند که در ۳سال اخیر ۱۵۰ نفر نهایی شدند؛ ۱۱رویداد ملی و بین المللی در استان قبل از شرایط کرونا برگزار شد؛ افزایش مدال آوری در بخش بانوان که از سه مدال به هفت مدال افزایش  واز یک رشته به چند رشته دیگر افزایش یافته است.

کد خبر 1151555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha