برگزاری جشن نیکوکاری در ۵۰ مدرسه شهرستان چوار

رئیس کمیته امداد شهرستان چوار گفت: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده و با هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش این شهرستان، جشن نیکوکاری امسال در ۵۰ مدرسه این شهرستان برگزار می شود.

«خیرالله ملکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلامف اظهار کرد: چنانچه مدارس این شهرستان حضوری باشند این جشن نیز حضوری و در صورت مجازی بودن مدارس تمهیدات برگزاری این جشن به صورت مجازی در نظر گرفته شده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان چوار افزود: به منظور مشارکت خانواده های نیکوکار دانش آموزان شهرستان چوار، تاکنون بیش از 1700 پاکت مخصوص جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری در بین دانش آموزان مدارس این شهرستان توزیع شده است.

 

وی با عنوان اینکه تمهیدات برگزاری جشن نیکوکاری از چند روز پیش در این شهرستان فراهم شده است، گفت: برپایی تعداد 5 پایگاه جمع آوری کمک نیز در نظر گرفته شده  و بر اساس هدف گذاری صورت گرفته تلاش می شود در آستانه سال نو، کمک هایی بالغ بر 700 میلیون تومان در جشن نیکوکاری امسال در شهرستان چوار جمع آوری شود.

 

ملکی در پایان به روش های غیرحضوری مشارکت در این جشن اشاره کرد و گفت: نیکوکاران عزیز می توانند از طریق شماره کارت 6037997950022880 و نیز کد دستوری #08413*1*8877* در این جشن مشارکت و کمکهای خود را در اختیار نیازمندان چوار قرار دهند.

کد خبر 1151604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha