برگزاری ختم قرآن وصلوات  توسط کانون مصباح ملایر در ایام شعبانیه

امیری گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رجب و ماه شعبان ختم قرآن و ختم صلوات توسط اعضای کانون مصباح ملایر برگزار می‌شود.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: در ایام ماه مبارک رجب  برنامه های مختلف در فضای مجازی های در حوزه های مختلف دینی ، فرهنگی و مذهبی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری مصباح روستای پری ملایر در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود: این برنامه ها شامل ختم صلوات، ختم قرآن و... است.

 

وی با بیان اینکه مسابقه به مناسبت عید مبعث نیز برنامه های ختم صلوات و ختم قرآن را در فضای مجازی داریم گفت: این برنامه های در اعیاد شعبانیه نیز ادامه دارد.

وی گفت: برنامه های جشن های شعبانیه نیز با توجه به شرایط ککرونایی فعلا حضوری نیست و به صورت ختم صلوات، دعای فرج ، ختم قرآن و ... به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی انجام خواهد شد و در صورت  مساعد بودن شرایط احتمالا برنامه جشن به صورت حضوری هم خواهیم  داشت.

 وی برگزاری مسابقه متناسب با این ایام نیز از برنامه های در دستور کار این کانون در ایام شعبانیه خواهد بود.

 وی  اضافه کد: اسن کانون یکی از کانون های فعال شهرستان است که با وجود مشکلات مالی و نبود مکان مناسب برای برنامه ها تونسته از ابتدای اممسال برنامه های خوبی را در همه مناسبت ها اجرا کند.

وی گفت: طی دو سال گذشته به همت کانون فرهنگی ، هنری مصباح روستای پیروز ملایر تعداد زیادی بسته معیشتی ، تعدادی تبلت و گوشی  کمکهای نقدی، پوشاک و.... تهیه و به  نیازمندان اهدا شده است.

 

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387  مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد.

کد خبر 1151646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha