حماسه مردم شیرگاه در ۷ اسفند سال ۶۰ باید در تقویم ایران ثبت شود

حجت الاسلام ابراهیمی گفت:حماسه تاریخی مردم شیرگاه در ۷ اسفند سال ۶۰ باید در تاریخ و تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،حجت الاسلام «حسن ابراهیمی»امروز(۷اسفند) در نشست با جمعی از مردم، مسئولین و فعالین حماسه هفتم اسفند ۱۳۶۰ مردم شیرگاه با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای این حماسه مردمی، اظهار کرد: انتظار میرفت با توجه به حساسیت معرفی و تبیین حماسه مردمی شیرگاه که بیانگر دلدادگی به آرمان های انقلاب اسلامی است مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران در این جلسه حاضر می شدند.

 

امام جمعه شیرگاه(سوادکوه شمالی) با بیان اینکه تلاش داریم حماسه مردم شیرگاه همردیف حماسه مردم آمل دیده شود، افزود: از نظر تقسیمات کشوری جزء‌شهرستان های محروم هستیم و انتظار داریم که برای چاپ کتاب و تولید مستند حماسه مردم شیرگاه کمک کار مردم سختکوش و ولایی این شهرستان باشید.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶۰شهید فقط لفور سوادکوه شمالی تقدیم انقلاب اسلامی کرد، گفت: مردم شیرگاه در حماسه سال ۶۰تعداد۲شهید و چند جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی خواستار نامگذاری روز ۷اسفند درتقویم جمهوری اسلامی ایران با عنوان سالروز حماسه مرم شیرگاه در ۷اسفند سال۶۰شد و افزود:حرکت حماسی و خودجوش مردم شیرگاه در سال 60 نشان از درایت آنها در عرصه نبردهای داخلی و از بین بردن توطئه‌های دشمنان بود.

کد خبر 1151723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha