تجلیل از خانواده شهید علیرضا راهدان در برنامه «مهرآیین»

زکی لو گفت: ویژه‌برنامه «مهرآیین» در قالب مجموعه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت استقبال از بهار با عنوان «فصل دل تکانی» در فرهنگسرای قرآن برگزار می شود.

«سعید زکی لو» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت:  ویژه‌برنامه «مهرآیین» در قالب مجموعه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری به مناسبت استقبال از بهار با عنوان «فصل دل تکانی» در فرهنگسرای قرآن برگزار می شود.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: سازمان فرهنگی هنری ویژه برنامه «مهر آیین» را در مناسبت‌های گوناگون مذهبی و ملی و در راستای تجلیل از خانواده معزز شهدا برگزار می‌کند و فرهنگسرای قرآن نیز یکی از مراکز برگزار کننده این طرح در منطقه 10 تهران است.

 

وی خاطرنشان کرد: ویژه‌برنامه «مهرآیین» روز دوشنبه ۹ اسفندماه و در آستانه عید مبعث رسول اکرم(ص) با تجلیل از خانواده معزز شهید علیرضا راهدان برگزار می شود.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: گروه‌جهادی شهید بلالی و کانون ترنج دختران فرهنگسرا با هماهنگی قبلی در خانه‌ خواهر ارجمند این شهید حاضر می‌شوند و آنان را در خانه‌تکانی شب عید یاری می‌کنند.

 

وی یادآور شد: شهید علیرضا راهدان متولد 1348 از شهدای عملیات والفجر 8 در منطقه فاو است که با توجه به درگذشت پدر و مادر این شهید بزرگوار، برنامه مهرآیین درمنزل خواهر ایشان برگزار خواهد شد.

کد خبر 1151908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha