نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس بیشترین ایثارگری و مجاهدت را از خود نشان داد

حجت‌الاسلام موسوی گفت: نیروی هوایی کشورمان جزو اولین گروه‌هایی بود که با امام خمینی (ره) پیمان بست و تا پای جان با انقلاب بماند و در ادامه راه، در هشت سال دفاع مقدس بیشترین ایثارگری‌ها و مجاهدت‌ها را از خود نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» در مراسم گرامیداشت شهید خلبان «صادق فلاحی» و شهید خلبان «علیرضا حنیفه‌زاد» که در پايگاه شکاری وحدتی برگزار شد اظهار کرد: شهادت به عنوان افتخار بزرگی محسوب می‌شود و تقدیر انسان‌های مخلص است.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: انسان‌هایی که مؤمن و خداجوی هستند، آماده آسمانی شدن خواهند بود مانند این ۲ شهید خلبان که جان خود را دادند تا مبادا جان کسی را بگیرند.

 

وی اذعان کرد: نیروی هوایی کشورمان جزو اولین گروه‌هایی بود که با امام خمینی (ره) پیمان بست که تا پای جان با انقلاب بماند و در ادامه راه، در هشت سال دفاع مقدس بیشترین ایثارگری‌ها و مجاهدت‌ها را از خود نشان داد.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: اگر نیروی هوایی در هشت سال جنگ تحمیلی نمی‌بود، انقلاب اسلامی به آسانی به پیروز دست پیدا نمی‌کرد و شاید پیروز هم نمی‌شد.

 

شهید «صادق فلاحی» استاد خلبان پایگاه شهید فکوری تبریز و شهید «علیرضا حنیفه‌زاد» از خلبانان جوان، صبح روز ۲ اسفند سال جاری در سانحه سقوط جنگنده F5 تبریز به شهادت رسیدند.

 

کد خبر 1151945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha