آغاز فروش بلیت قطارهای نوروزی

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری ایام نوروز، امروز از طریق اینترنت آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری ایام نوروز، امروز از طریق اینترنت آغاز می شود. پیش فروش این بلیت ها برای بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ از صبح امروز یکشنبه، در سراسر کشور آغاز می‌شود.

 

پیش فروش نوروزی بلیت قطارهای مسافری به صورت اینترنتی، ساعت ۷ صبح امروز یکشنبه ۸ اسفند برای تمام مسیرها به غیر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس، و از ساعت ۱۲ همان روز (یکشنبه) برای تمام قطارهای منتهی به مشهد مقدس به غیر از مسیر تهران- مشهد و بالعکس و از ساعت ۱۷ روز یکشنبه برای قطارهای تهران- مشهد و بالعکس و همچنین مسیر‌های تهران- طبس، تهران- خواف و بالعکس انجام خواهد شد.

 

همچنین از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۹ اسفند ماه نیز، فروش بلیت قطار در تمام مسیرها به صورت همزمان از طریق مراکز مجاز فروش بلیت انجام می‌شود. 50 درصد ظرفیت بلیت سفرهای نوروزی از طریق اینترنت و 50 درصد دیگر از طریق مراکز مجاز فروش بلیت عرضه خواهد شد.

 

با توجه به تاکیدات رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، هیچ گونه افزایشی در قیمت بلیت های قطار ایام نوروز نخواهیم داشت و بهای بلیت قطار، ثابت است. هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه روزی با سامانه اطلاع رسانی راه آهن به شماره 5149-021 تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی راه آهن به نشانی www.rai.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1151961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha