استقرار ۱۶۴۵ پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری

به گفته صالحی، در جشن نیکوکاری امسال یک‌هزار و ۶۴۵ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح معابر، میادین، مساجد، مراکز نیکوکاری، مدارس وادارات و سازمان‌ها استقرار می‌یابد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: جشن نیکوکاری با شعار « عیدی برای همه » باهدف ترویج فرهنگ خیر واحسان وتامین بخشی از اقلام موردنیاز مددجویان عزیز تحت حمایت در آستانه سال نو با همکاری صداوسیما،  بسیج، آموزش‌وپرورش و مراکز نیکوکاری در سطح  استان  برگزار می‌گردد.

 

روح اله صالحی گفت: هرساله در آستانه سال جدید مردم نیکوکار استان با مشارکت در همایش ملی و معنوی جشن نیکوکاری در تأمین بخشی از منابع موردنیاز برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های عزیز تحت حمایت در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد مشارکت مطلوبی دارند.

 

وی بابیان اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته این جشن به‌صورت نمادین از 12 تا 14 اسفندماه سال جاری با شعار «عیدی برای همه» هم‌زمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می‌شود، گفت: جشن نیکوکاری در روزهای 12 اسفند در میادین و معابر شهری ، 13 اسفند در مصلی نماز جمعه و 14 اسفندماه نیز در مدارس سطح استان برگزار می‌گردد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: به همین منظور یک‌هزار و 645 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح معابر، میادین، مساجد، مراکز نیکوکاری، مدارس وادارات و سازمان‌ها استقرار می‌یابد.

 

صالحی بابیان اینکه، مشارکت در جشن نیکوکاری امسال، به‌صورت حضوری، غیرحضوری و در بستر الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: مردم خیر و نیک‌اندیش استان می‌توانند از طریق کد دستوری #024*1*8877* و یا از طریق سایت این نهاد به نشانی www.emdad.ir در این کار خیر و خداپسندانه مشارکت نمایند.

کد خبر 1151981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha