برگزاری جشن نیکوکاری در ملایر

خراسانی گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری جشن نیکوکاری در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

«علی خراسانی» در گفت‌ وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه عید نوروز امسال نیز همچون سالهای گذشته جشن نیکوکاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با بیان اینکه 9 هزار و 200 خانوار زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند افزود: این خانوارها در قالب  حدود 17 هزار نفر بوده که از خدمات مختلف این نهاد در حوزههای حمایتی، بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری از روزهای 12 تا 14 در شهرستان ملایر برگزار می‌شود گفت: روز 12 جشن نیکوکاری در میادن اصلی شهر با برقراری پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی ، روز 13 در پایگاه های نماز جمعه و روز 14 نیز بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا با توجه به شرایط در مدارس خواهد بود.

مدیر کمیته امداد ملایر تصریح کرد: مردم نیکوکار و نوعدوست شهرستان می توانند علاوه بر حضور در  پایگاه‌های  جشن نیکوکاری کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را نیز از طریق روش های الکترونیکی و یا مراجعه حضوری  به کمیته امداد به نیازمندان داشته باشند.

وی گفت: سال گذشته حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان کمک در قالب کمکهای نقدی و غیر نقدی در جشن نیکوکاری در شهرستان ملایر داشتیم که پیش بینی می‌شود این کمکها امسال  به یک میلیارد و 600 میلیون تومان  برسد.

خراسانی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری شهرستان نیز که با مجوز کمیته امداد ملایر  فعالیت دارند آماده جمع آوری کمکهای مردمی هستند افزود: ابن کمکها بعد از جمع اوری و تفکیک  در بین خانواده های نیازمند و زیر  پوشش توزیع می‌شود.

 وی در ادامه از اجرای طرح شاکرین توسط کمیته امداد ملایر خبر داد و گفت: این طرح نیز که با محوریت مراکز نیکوکاری شروع شده در راستای کمک به خانواده های نیازمند است.

 وی افزود:  این طرح در واقع به صورت پایلود فعلا در سه مرکز نیکوکاری در ملایر حدود یک ماهی است که شروع شده و در واقع مردم نوعدوست می توانند با مراجعه به این مراکز البسه و پوشاک نو و دسته دوم قابل استفاده به صورت بهداشتی و تمیز را به این مراکز تحویل دهند تا بین نیازمندان تقسیم شود.

 وی تصریح کرد: قرار است در سایر مراکز نیکوکاری نیز این طرح اجرا شود که با توجه به نیاز در  سایر مراکز نیکوکاری  طرح در قالب کمکهای درمانی، جمع آوری جهیزیه، اسبای بازی، لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند  و سایر حوزه ها  اجرا خواهد شد.

مدیر کمیته امداد ملایرهمچنین به نصب  یو آر کد بر روی  صندوقهای صدقات از آذر ماه امسال  اشاره کرد و گفت: روش های پردداخت صدقات از طریق یو آر کد قابل انجام است که از طریق نصب برنامه  آن بر روی تلفن همراه و اجرای مراحل مختلف  می توان نسبت به پرداخت صدقات و کمکهای خود به  کمیته امداد اقدام کرد.

 

کد خبر 1152139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha