امنیت معیشتی مردم باید مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه سنندج گفت: همانگونه که امنیت را به عنوان اصل مهم مورد توجه قرار می‌دهیم امنیت معیشتی مردم نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در جلسه شورای اداری استان کردستان که با حضور سعید محمد دبیر شورایعالی مناطق آزاد در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دین اسلام بر چهار اصل مهم استوار است که مشورت، مساوات، عدالت و توسعه و عمران این اصول را تشکیل می‌دهند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف نظامی، امنیتی، علمی و غیره نمونه بی‌نظیری در جهان محسوب می‌شود و همانگونه که امنیت را به عنوان اصل مهم مورد توجه قرار می‌دهیم امنیت معیشتی مردم نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

 

وی راه رسیدن به یک امنیت جامع را دستیابی به توسعه اقتصادی برشمرد و اعلام کرد: حضور پررنگ فعالان اقتصادی و نخبگان و همکاری مسئولان می‌تواند اهداف پیش‌روی اجرای منطقه آزاد را محقق سازد.

 

 

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم در منطقه آزاد از ضرورت‌های مهمی است که تحقق آن می‌تواند رونق اقتصادی در استان را تسهیل کند.

 

 

ماموستا رستمی تصریح کرد: دریاچه زریوار مریوان هم می‌تواند ظرفیت بسیار عظیم گردشگری و اقتصادی باشد اما متاسفانه عدم توجه به این ظرفیت ارزشمند موجب مرگ تدریجی آن در سال‌های گذشته شده و الان نفس‌های آخر را می‌کشد.

 

 

امام جمعه سنندج با اعلام اینکه خانواده‌هایی در کردستان چندین نفر تحصیلکرده بیکار دارند، که باید برای رفع آن به درستی چاره‌اندیشی شود،  تصریح کرد: وجود گیاهان دارویی از دیگر ظرفیت‌های مهم در استان کردستان است که می‌توان با جذب سرمایه‌گذار زمینه رونق اشتغال را فراهم کرد.

 

 

وی اضافه کرد: ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان بسیاری از مشکلات در حوزه اشتغال را رفع می‌کند و موضوع کولبری بعنوان دغدغه اصلی مردم و مسوولان سامان خواهد یافت.

کد خبر 1152172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha