برگزاری نخستین نشست هم اندیشی کمیته فضای مجازی ستاد خدمات سفر آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری نخستین نشست هم اندیشی کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نخستین نشست هم اندیشی کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امورفرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر شهرستان آران و بیدگل در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این نشست با هدف برنامه ریزی و اعلام شرح وظایف این کمیته، جلوگیری از موازی کاری ادارات مرتبط و همچنین چگونگی اطلاع رسانی مراکز تفریحی و گردشگری سطح شهرستان برای رفاه حال مسافران نوروزی برگزار شد شد.


ضابطی با اشاره به اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان است اضافه کرد: کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امورفرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر شهرستان در بستر فضای مجازی و رسانه ای در جهت معرفی و استفاده از ظرفیت های تاریخی و گردشگری و اماکن مذهبی از وظایف این اداره است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد: گردشگران بایستی اطلاعات کاملی از نقاط گردشگری، تعداد اقامتگاه ها، ظرفیت میهمان پذیری، نحوه بازدید، مراکز آموزشی و تفریحی، نشانی رستوران ها و آشپزخانه های شهرستان که مورد تایید اداره میراث فرهنگی و گردشگری است داشته باشند.

 

ضابطی تصریح کرد: اطلاعات مراکز فرهنگی، گردشگری و تفریحی شهرستان در اختیار رسانه های شهرستان قرار می گیرد تا رسانه ها برای اطلاع رسانی و رفاه حال شهروندان، مسافران و گردشگران در سایتها وکاناهای اطلاع رسانی خود بارگزاری کنند./

کد خبر 1152244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha