۲۳۵ پایگاه جشن نیکوکاری آماده جمع‌آوری کمک‌‌های مردم گیلان است

اهرابی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار "عیدی برای همه" برگزار می‌شود گفت: ۲۳۵ مرکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه در رشت و سایر شهرستان‌ها آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار گیلان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عباس اهرابی» امروز(یک‌شنبه، ۸ اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و برگزاری جشن نیکوکاری یا هدف جمع‌آوری کمک‌های مرمی برای خانواده‌های نیازمند و محروم گفت: جشن نیکوکاری امسال همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با شعار « عیدی برای همه» برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان ۱۲ آسفند را آغاز این جشن اعلام کرد تا ۲۰ اسفند ادامه دارد و افزود: پس از جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی، این هدایا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد تا سال جدید را با لبخند و شیرینی آغاز کنند.

 

وی با اشاره به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهارکرد: علاوه بر ایجاد پایگاه‌های نمادین در میادین اصلی شهر، مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ و شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ به صورت غیرحضوری در این جشن مشارکت داشته باشند.

 

اهرابی ادامه داد: ۲۳۵ مرکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه در رشت و سایر شهرستان‌ها نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار گیلان است.

 

وی تصریح کرد: خیران با کد دستوری *۸۸۷۷*۱*۰۴۱# از طریق تلفن همراه نیز می‌توانند به صورت آسان و ایمین یاریگر نیازمندان در آستانه عیدنوروز باشند.

 

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به پیش بینی ۳۰ میلیارد تومانی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال اعلام کرد: نیکوکاران گیلانی در سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در این جشن به خانواده‌های نیازمند کمک کردند.

 

 

کد خبر 1152259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha