اختصاص ۳۰۰ میلیون بودجه آسیب های اجتماعی به شهرستان خدابنده

حسنی بر ضرورت ارتقاء جایگاه شورای فرهنگ عمومی بالاخص در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: ۳۰۰ میلیون از بودجه آسیب های اجتماعی به شهرستان خدابنده اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در سفر یک روزه خود به شهرستان خدابنده و در دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: ما برآنیم تا جایگاه شورای فرهنگ عمومی علی‌الخصوص در شهرستان ها ارتقا یابد.

 

امرالله حسنی ضمن اشاره به همکاری و همراهی صمیمانه امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان افزود : 300 میلیون از بودجه آسیب‌های اجتماعی به شهرستان خدابنده اختصاص داده شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ضمن اشاره به رعایت عدالت در توزیع این بودجه افزود: این توزیع اعتبار  بر اساس جمعیت شهرستان‌ها صورت گرفته است.

 

این مقام مسئول ضمن تاکید بر ذوب نمودن انجماد فرهنگی و هنری به وجود آمده در سال‌های گذشته افزود: باید از ظرفیت‌های عظیم موجود در این شهرستان به نحو احسنت استفاده کنیم.

 

در ادامه این دیدار جواد تاراسی فرماندار شهرستان خدابنده ضمن اشاره به ظرفیت بالای نیروی انسانی افزود: باید از این ظرفیت در جهت رشد و توسعه شهرستان و استان استفاده کنیم.

 

این مقام مسئول ضمن تأکید بر معرفی مفاخر و مشاهیر استان به ویژه شهرستان خدابنده افزود: در معرفی این مفاخر و مشاهیر نباید دچار لغزش‌های سیاسی شده و باید این مفاخر منطقه را از نظر تخصصی و محتوایی معرفی نمود.

 

وی ضمن تاکید بر همگرایی دستگاه های اجرایی در رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی افزود: ضمن ریشه یابی این آسیب‌ها و مشکلات، باید تلاش های لازم  جهت رفع آنها صورت گیرد.

کد خبر 1152374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha