مسابقه"همراه با نور ولایت در ملایر برگزار می شود

یار محمدی گفت: مسابقه همراه با نور ولایت از حکمت های نهج البلاغه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و بنیاد نهج البلاغه ملایر برگزار می‌شود.

«ایرج یار محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستتان در ملایر گفت: مسابقه همراه با نور ولایت برای اولین بار در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

 

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه  سلسله مسابقات «همراه با نور ولایت» با همکاری کانون قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و بنیاد نهج‌البلاغه ملایر برگزار می‌شود افزود: این مسابقات در واقع از حکمت‌های نهج‌البلاغه خواهد بود، که اولین مرحله این مسابقات که قرار است به صورت مستمر برگزار شود از حکمت ۱ تا ۴۰ نهج‌البلاغه ترجمه محمد دشتی و به‌صورت مجازی است.

یارمحمدی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر به آدرس www.idomalayer.ir مراجعه کنند افزود: پس از انتخاب برگزیدگان به ترتیب به نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال، نفر سوم دو میلیون ریال، نفر چهارم تا دهم به هر نفر یک میلیون ریال و نفر یازدهم تا بیستم نیز هر کدم ۵۰۰ هزار ریال اهدا می‌شود.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر زمان برگزاری این مسابقه را نیز 14 اسفندماه جاری، ساعت ۱۹ الی 20 شب  اعلام کرد و گفت: علاقمندان در زمان مشخص شده به سایت اداره تبلیغات اسلامی ملایر به آدرس www.idomalayer.ir

وارد شده و ضمن ثبت مشخصات خود به 15 سوال تستی  پاسخ می دهند.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر همچنین به برگزاری کرسی تلاوت قرآن همزمان با شب عید مبعث در ملایر اشاره کرد و گفت: این برنامه معنوی  در تکیه امام رضا(ع) ملایر با  تلاوت قاری ملایری استاد میلاد احمدوند و سخنرانی حجت الاسلام مصباحی  و مداحی حاج رضا اسکندری و همراه با برنامه های متنوع مذهبی و مسابقه برگزار می‌شود.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه در طی چند ماه اخیر در راستای اجرای طرح دوشنبه های قرآنی 28 کرسی تلاوت قرآن برگزار شده است گفت: این برنامه در شهر ملایر و سایر شهرها و روستاهای شهرستان بوده و تا پایان سال به صورت هفتگی در حال برگزاری است.

 

کد خبر 1152448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha