کارخانه نوآوری البرز ظرفیت قابل توجهی برای استقرار شرکت های خلاق است

سادات از آمادگی شرکت های خلاق به منظور استقرار در کارخانه نوآوری البرز خبر داد و گفت: کارخانه نوآوری البرز ظرفیت قابل توجهی برای استقرار شرکت های خلاق محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سید مهدی سادات» در جمع خبرنگاران از آمادگی شرکت های خلاق به منظور استقرار در کارخانه نوآوری البرز خبر داد و گفت: کارخانه نوآوری البرز ظرفیت قابل توجهی برای استقرار شرکت های خلاق در کارخانه نوآوری البرز محسوب می شود. 

 

مشاور دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق افزود: استقرار این گروه ها در کارخانه نوآوری البرز زمینه معرفی مزیت های این مجموعه را سرعت می دهد. 

 

وی اظهار کرد: همجوار بودن کارخانه نوآوری به شهر کرج فرصت خوبی برای تعامل فعالان اکوسیستم نوآوری و تعامل با مراکز پژوهشی تخصصی فعال در البرز است. 

 

وی ادامه داد: اکوسیستم نوآوری زمینه ایجاد تحول در هشر و استان را فراهم کرده است و برپایی این رویداد تأثیر قابل توجه ای در رشد این مجموعه دارد. 

 

« امیر سرکندی میر» مدیرکارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز در پایان بیان کرد: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز بیش از ۱۴ نوع خدمت ارائه می دهد و استقرار مسیزهای خدمت و ارائه خدمات مشاوره ای و تخصصی بخشی از این مجموعه است. 

 

 

 

کد خبر 1152510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha