رسانه ها و مطبوعات نقش بسزایی در جهاد تبیین دارند

ستاری، به ظرفیت رسانه ها اشاره و عنوان کرد: رسانه و مطبوعات به عنوان سربازان جنگ نرم در جهاد تبیین نقش آفرین هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «بهرام ستاری»، امروز(9اسفند) در حاشیه اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان لرستان، در جمع خبرنگاران با تبریک عید مبعث، اظهارداشت: مطبوعات و رسانه ها با توجه به جایگاهی که دارند می توانند در جهاد تبیین ایفای نقش کنند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان حمایت از سربازان جنگ نرم را در اولویت دانست و افزود: انتظار می رود که  مسئولان با اصحاب رسانه دوست باشند.

 

وی در ادامه با تأکید بر تقویت ظرفیت رسانه ها در زمینه های مختلف، تصریح کرد: دستگاه ها اصحاب رسانه را به عنوان مشاور رسانه ای در کنار خود داشته باشند.

 

ستاری گفت: رسانه ها در قلم، آثار و کلامشان می توانند پشتیبان خوبی برای نظام جمهوری اسلامی باشند و در تبیین جهاد تبیین حرکت های عملیاتی را داشته باشند  که لازم است پابه پای مسئولان باشند.

 

وی با بیان اینکه رسانه ها و مطبوعات ظرفیتی عظیم برای بیان آثار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند، خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در جامعه، خنثی سازی توطئه های دشمن از دیگر رسالت های رسانه است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: حمایت از اصحاب رسانه در دستور کار ما قرار می گیرد و مطالبات اصحاب رسانه باید تا 15 اسفند پرداخت شود.

کد خبر 1152642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha