ثبت نام هفدهمین آزمون‌های ارزیابی و اعطای  مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در کردستان آغاز شد

رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ثبت نام هفدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در کردستان آغاز شد.

بهرام مرادی رئیس دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: هفدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این دوره از آزمون‌ها آغاز شده است، افزود: حافظان قرآن کریم می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن کریم به آدرس www.telavat.ir مراجعه کنند.

 

رئیس دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: هفدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در رشته‌های 10 جزء، 20 جزء و 30 جزء قرآن کریم برگزار می‌شود.

 

 

مرادی با بیان اینکه آزمون یاد شده به همت سازمان دارالقرآن کریم و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام این آزمون از اول اسفندماه آغاز شده و تا 25 اسفندماه 1400 ادامه خواهد داشت.

 

 

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون کتبی در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد و در صورت کسب امتیاز قبولی موفق به دریافت مدرک تخصصی خواهند شد.

 

 

گفتنی است؛ مدارک این آزمون با درجات یک تا پنج همتراز مدارک دیپلم تا دکترا است.

کد خبر 1152851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha