اهداء ۸ جهیزیه از مصلی امام خمینی(ره) نظرآباد به مناسبت عید سعید مبعث

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان و محرومان یکی از ویژه برنامه های اصلی مصلی نماز جمعه نظرآباد در سال جاری است گفت: ۸ جهیزیه از مصلی امام خمینی(ره) نظرآباد به مناسبت عید سعید مبعث اهداء شد.

« حجت الاسلام موسوی» در جریان ویژه برنامه های مصلی نماز جمعه شهرستان نظرآباد به مناسبت عید سعید مبعث به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ۸ جهیزیه از مصلی امام خمینی(ره) نظرآباد به مناسبت عید سعید مبعث اهداء شد. 

 

امام جمعه شهرستان نظرآباد افزود: توزیع بسته های معیشتی میان نیازمندان و محرومان یکی از ویژه برنامه های اصلی مصلی نماز جمعه نظرآباد در سال جاری است. 

 

وی با اشاره به اهمیت توجه به محرومان و نیازمندان بیان کرد: فضیلت خدمت به محرومان یکی از مسائل مهم و قابل توجهی است که همواره مورد توجه نیکوکاران است. 

 

وی اظهار کرد: مرکز نیکوکاری مصلی نماز جمعه نظرآباد در استان البرز محرومیت زدایی و تهیه و توزیع بسته های معیشتی را در برنامه خود قرار داده است. 

 

امام جمعه شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: کلام الله مجید، رسول خدا(ص) را به عنوان الگوی حسنه قرار داده است که از سخاوتمندترین افراد زمانه خود بوده است. 

 

 

 

 

کد خبر 1152907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha