فعالیت بیش از ۲۰۰ شعبه قرآنی مؤسسه جامعة القرآن در سراسر کشور

حجت‌الاسلام طباطبایی از فعالیت بیش از ۲۰۰ شعبه قرآنی مؤسسه جامعة القرآن در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر اینها حدود ۵۳ مدرسه نیز زیر نظر این مؤسسه مشغول فعالیت در حوزه علوم قرآنی است.

حجت‌الاسلام «سید محمد حسین طباطبایی» شامگاه سه‌شنبه (۱۰ اسفند) در جمع خبری در پاسخ به این پرسش که در کل کشور چند شعبه فعال مؤسسه جامعة القرآن وجود دارد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 200 شعبه قرآنی مؤسسه جامعة القرآن در سراسر کشور فعال بوده و به آموزش قرآن آموزان می‌پردازد.

 

مدیرعامل موسسه جامعة القرآن الکریم و اهل البیت(ع) ابراز داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا و به سبب محدودیت‌هایی که در ترددها و اجتماعات وجود داشت و بحث رعایت فاصله اجتماعی، برخی از شعبات مؤسسه جامعة‌القرآن کشور تعطیل شدند زیرا امکان حضور فیزیکی قرآن آموران، معلمان و مربیان وجود نداشت.

 

وی از فعالیت‌های این مؤسسه در استان گیلان به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد و یادآور شد: علاوه بر شعبات قرآنی، حدود 53 مدرسه نیز زیر نظر این مؤسسه مشغول فعالیت در حوزه علوم قرآنی است.

 

حجت‌الاسلام طباطبایی(علم‌الهدی) ضمن درخواست از مسئولان و دست اندرکاران امور فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: باید فرهنگ آموزش علوم و معارف قرآنی را در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم و با توجه به وجود شبکه‌های تلویزیونی، فضای مجازی و امثالهم که رسانه محسوب می‌شوند از نهادهای ذیربط و مسئولان تقاضا دارم که همه و همه در این امر مشارکت کرده و حمایت کنند.

 

 

کد خبر 1152957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha