گردهمایی نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)» با برگزاری جشن مبعث پیامبر (ص)

حضوری گفت: آیین جشن و سرور مبعث پیامبر (ص) ویژه نوجوانان و نونهالان مسجدی در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در برنامه هفتگی هیات «یاوران ولایت» که ویژه نوجوانان و نونهالان مسجدی عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود، مناسبت های مختلف ملی و مذهبی گرامی داشته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: ویژه برنامه این هفته هیات «یاوران ولایت» به برگزاری آیین جشن و سرور مبعث پیامبر رحمت (ص) اختصاص پیدا کرده که قرار است روز پنجشنبه 12 اسفندماه برگزار شود.

 

وی بیان کرد: این برنامه با سخنرانی و مدیحه سرایی همراه است که سخنران آن حجت الاسلام زاهدی از مربیان کانون و مولودی خوانی نیز توسط میرزایی و ذاکری از ذاکران اهل بیت (ع) هستند.

 

حضوری خاطرنشان کرد: از ویژگی های این هیات مذهبی، تربیت نسل جدید مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) است که از مدت ها پیش آغاز شده و تا کنون چند نفر از نوجوانان مسجدی با فنون مداحی آشنایی پیدا کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه ذاکران نوجوان اهل بیت (ع) در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در برنامه های مختلف به اجرای برنامه می پردازند، عنوان کرد: از دیگر برنامه های آیین جشن و سرور عید مبعث پیامبر (ص) در این کانون فرهنگی و هنری، مولودی خوانی ذاکران نوجوان اهل بیت (ع) است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم به زمان برگزاری این آیین اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه روز پنجشنبه 12 اسفند از ساعت 19 و 30 دقیقه در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

 

حضوری در پایان از عموم بچه های مسجد برای شرکت در این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

 

کد خبر 1152989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha