حمایت قاطع بسیج از مدافعان سلامت و مشارکت در واکسیناسیون

به گفته تقیلو، مهم‌ترین اصل در بسیج مشارکت در مدیریت با رویکرد جهادی و انقلابی و خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس مرکز بهداشت استان زنجان در جلسه هیات اندیشه‌ورز جامعه پزشکی استان زنجان، با موضوع نقش بسیج جامعه پزشکی در مبارزه با کرونا در سالن اجتماعات بیمارستان آیت الله موسوی، با اشاره به حمایت قاطع بسیج از مدافعان سلامت و مشارکت فعال در واکسیناسیون، رهگیری، بیماریابی و نقش‌آفرینی موثر در تیم‌های حمایتی و نظارتی، افزود: در حال حاضر مدیریت و کار جهادی در دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان کاملا ملموس است و انشاالله توسعه پیدا خواهد کرد.

 

مشهود تقیلو با اشاره به اینکه بسیجیان به عنوان مدیران جهادی و انقلابی هستند و باید در همه‌ی صحنه‌های خدمت حاضر باشند، تصریح کرد: غیرت کاری از مشخصات بارز دین است و به این معناست که اگر مسئولیتی قبول می‌کنیم، حتما در مقابل انتظارات و خواسته‌هایی که در شان ملت بزرگ و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، پاسخگو باشیم و در غیر این صورت، سنگر را به فرد دیگری واگذار کنیم.

 

رییس مرکز بهداشت استان تطابق شاخص‌های عملکرد با حرف‌ها و شعارها را نمود دیگری از غیرت کاری عنوان کرد و گفت: بسیج باید از ظواهر، شعارها و برندهای بی‌حاصل بگذرد و در پی یافتن ریشه‌ی مشکلات و حل آنها باشد.

 

معاون بهداشت دانشگاه با ابراز نارضایتی از آمار واکسیناسیون دوز سوم در استان، اظهار کرد: اگرچه زنجان در این خصوص رتبه قابل‌قبولی در سطح کشور دارد ولی انتظار می رود هر جایی که بسیج وارد میدان شده و مدیریت می‌کند در همه‌ی زمینه‌ها در راس باشد و از همین رو تیم‌های سیار واکسیناسیون باید از ۱۲تیم حداقل به ۵۰تیم افزایش یابد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان نیز اظهار کرد: اهداف خدمات سلامت محور به مردم ثابت است ولی در روش‌ها و تاکتیک‌هایمان باید حتماً تغییراتی بدهیم.

 

عباس بابایی با اشاره به تجربه‌ی چندین ساله و موفق اردوهای جهادی در استان با همکاری بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر با توسعه‌ی مراکز بهداشتی درمانی و حضور پزشکان در بخش عمده‌ای از مناطق استان، اعزام پزشک به عنوان اولویت خدمت‌رسانی نیست و تامین دارو با توجه به افزایش قیمت اقلام دارویی، ضروری به نظر می‌رسد.

 

وی با تاکید بر فعالیت جهادی و خالصانه در جهت ارتقاء کارآمدی نظام سلامت استان، تصریح کرد: اکنون که مدیریت نظام سلامت استان در دست بسیجیان است، باید فرصت را مغتنم شمرده و خدمات مطلوب و بیشتری به مردم نجیب و شریف استان ارائه دهیم و این خدمات هم صادقانه و بی‌منت باشد چرا که ما بسیجیان داعیه‌دار مدیریت جهادی هستیم.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی عج استان افزود: در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی بیش از پیش در افکار عمومی مطرح و کانون توجه مردم است و در منظر قضاوت عمومی قرار دارد و از این جهت، برنامه‌های سلامت‌محور باید با قوت و قدرت تمام، به پیش برود.

کد خبر 1153014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha