مراسم شبی با قرآن به مناسبت عید مبعث برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) گفت: مراسم شبی با قرآن به مناسبت عید بزرگ مبعث رسول اکرم (س) به همت اعضای این کانون در مسجد رحمانیه برگزار شد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مراسم شبی با قرآن به مناسبت عید بزرگ مبعث رسول اکرم (س) به همت اعضای این کانون در مسجد رحمانیه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: این مراسم معنوی برای بزرگداشت استاد قرآن مرحوم «فرهاد عظیمی» با حضور قاریان ممتاز کشوری اجرا شد.

 

 

وی اعلام داشت: چنین برنامه های قرآنی می توان محفلی برای آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با مفاهیم این کتاب آسمانی باشد و این کانون اهتمام ویژه ای به چنین برنامه هایی دارد.

 

سیدی خاطر نشان کرد: این برنامه قرآنی با همکای هیئت امنای محله پیرمادر، پایگاه مقاومت بسیج شهید علی بشیری، هیئت قرآنی الزهرا، هیئت دعای توسل علمدار کربلا و کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) یادآور شد: رونمایی از مستند استاد مرحوم «فرهاد عظیمی» به همت اعضای کانون و تجلیل از عوامل تولید این مستند از دیگر بخش های مراسم معنوی بود.

 

 

سیدی عنوان کرد: تجلیل از فعالان قرآنی کانون و استان از دیگر بخش ها بود که با حضور آحاد مختلف مردم در حاشیه این مراسم برگزار شد.

 

کد خبر 1153050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha