۲ میلیارد ریال اعتبار برای پایگاه های جاده ای ۱۱۵ هزینه شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: دو میلیارد ریال اعتبار برای پایگاه های جاده ای ۱۱۵ شیروان هزینه شد.

«سیده معصومه هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: عملیات ساخت دو پایگاه جاده‌ای اورژانس 115 ثامن الائمه و شهید مدافع سلامت حاج علی رستمی در این شهرستان به اتمام رسید که دو میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شد.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان خاطرنشان کرد: این پایگاه ها در دهستان گلیان با فضای فیزیکی 400 مترمربع و اوغاز در بخش مرکزی شهرستان با فضای فیزیکی 100 متر مربع، به صورت استیجاری و با کمک دهیاران، شوراها و خیرین سلامت به اتمام رسید.

 

هاشمی عنوان کرد: با رایزنی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان با سازمان اورژانس کشور، موفق به کسب مجوزهای لازم برای پایگاهای اورژانس ۱۱۵ ثامن الاِئمه و شهید حاج علی رستمی در شهریورماه سال جاری شدیم که برای تجهیز دو پایگاه مزبور، دو میلیارد ریال از محل اعتبارات شبکه بهداشت و درمان شیروان و خیرین سلامت هزینه شده است.

 

وی افزود: دهستان گلیان و اوغاز از جمله مناطق کم برخوردار شهرستان است که نیاز مبرم به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی احساس می شد که احداث پایگاه‌های اورژانس 115 در این مناطق با همراهی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، سازمان اورژانس پیش بیمارستانی و مسئولان شهرستان و جذب خیرین سلامت، این نیاز را رفع کرد.

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1153323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha