بهزیستی مظهر اسم جبار خداوند است

آیت الله عبادی با بیان اینکه بهزیستی مظهر اسم جبار خداوند است، گفت: جبار به معنای جبران کردن است و بهزیستی ضعف جامعه هدف خود را جبران می کند و از خدمت کردن به این افراد لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (12 اسفند) در دیدار با سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی اظهار داشت: مسئولیت های متعدد و با اهمیتی بر عهده دارید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان دوگونه نیاز دارد، افزود: یکی آن ضعیفی است که نیاز به همکاری دارد و فرقی نمی کند که نیازش به علم، مال، دارو یا غیره باشد و این نوع نیازها از نوع نیازهای مادی است و نیروهای ضعیف چنین نیازی دارند.

 

وی در ادامه بیان کرد: نیازهای روحی و معنوی نیز از دیگر نیازهای فطری است و انسان با کار کردن هم می تواند به خدا نزدیک شود.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه بهزیستی مظهر اسم جبار خداوند است، ادامه داد: جبار به معنای جبران کردن است و بهزیستی ضعف جامعه هدف خود را جبران می کند و از کار خود لذت ببرید و آن را با هیچ چیز عوض نکنید و از خدمت کردن به جامعه هدف لذت ببرید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان گفت: دیگرانی که خارج از این صف هستند ببینید با بشر چه قدر زشت رفتار می کنند و مردم را آواره می کنند و کودکان و زنان را به قتل می رسانند و در افغانسان دید که 20 هزار کودک را از بین بردند و معلوم نیست این افراد چه موجوداتی هستند.

 

 

کد خبر 1153441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha