بودجه ۱۳۱۶ میلیارد تومانی شهرداری زنجان به تصویب شورای شهر رسید

در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان،بودجه ۱۳۱۶میلیارد تومانی شهرداری زنجان که ۷۰۰ میلیارد تومان عمرانی و ۶۱۶ میلیارد تومان جاری بود، به تصویب شورای شهر زنجان رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای شهر زنجان امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: بودجه شهرداری برای سال آینده 1316 میلیارد تومان مصوب شد که با رشد 56 درصدی نسبت به بودجه امسال همراه است.

 

منصور مرادلو با اشاره به پیشرفت پروژه های مدیریت شهری در سال جاری گفت: با همراهی شرکت جهاد نصر در آستانه نوروز بخشی از پروژه تقاطع غیر همسطح گلشهر قابل بهره برداری خواهد بود.

 

وی بر ضرورت تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری تاکید کرد و گفت: در پروژه سبزه میدان پیگیر مشکلات زیر ساختی هستیم و امیدواریم با تسریع در حل مشکلات این پروژه به زودی نهایی شود.

 

مرادلو به پارکینگ طبقاتی سعدی و ضرورت نهایی شدن آن به دلیل مشکل ترافیک شهری تاکید کرد و افزود: بودجه سال آینده به گونه ای تدوین شده که امکان نظارت در هزینه آن توسط شورای شهر امکانپذیر است.

 

رئیس شورای شهر زنجان با یادآوری اینکه سلایق شخصی در بودجه شهرداری اعمال نشده است، افزود: 47 درصد بودجه مربوط به هزینه های جاری و 53 درصد هزینه های عمرانی است.

 

مرادلو به وضعیت جوی استان و محدودیت زمان در اجرای پروره های شهری اشاره کرو و گفت: از شهردهر زنجان درخواست می کنیم در انتخاب پیمانکار و شروع و اتمام پروژه ها توجه بیشتری کند.

 

وی با اشاره به اینکه مسایل فرهنگی و اجتماعی باید اولویت شورای شهر و شهرداری باشد، گفت: نگاه اعضای این دوره شورا بر استفاده از ظرفیت فرهنگی و مذهبی زنجان است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: توجه به مناطق محروم، حل مشکل ترافیک از دیگر مواردی است که باید در بودجه شهرداری مورد توجه باشد.

 

مرادلو تقویت حوزه ارتباطات و روابط عمومی را از دیگر درخواست های شورای شهر از شهرداری خواند و گفت: لازم است تا اقدامات شهرداری به صورت مستمر به اطلاع مردم برسد که به رضایتمندی منجر می شود.

کد خبر 1153442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha