کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه صدرا در اندیکا

حجت الاسلام فردآقایی گفت: زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع توسط یکی از بزرگان و ریش سفیدان شهرستان اندیکا جهت ساخت یک باب مدرسه ۶ کلاسه صدرا به سازمان تبلیغات اسلامی اهدا شده است.

«حجت الاسلام احسان فردآقایی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: دوره طرح ولایت ویژه فعالان فرهنگی و شبکه های مردمی در اهواز برگزار شد، این طرح گام بلندی در بالندگی فکری عناصر فرهنگی جامعه است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: با توجه به ضرورت ارتقای سطح فکری و مبانی دینی کنشگران و عناصر فعال در زمینه هیئات مذهبی و تشکل های مردمی، مذاکراتی با مؤسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی (ره) از مؤسسات موفق تحت نظر مرحوم علامه مصباح، انجام شد.

 

وی اضافه کرد: در این دوره که به مدت سه روز در اهواز برگزار می‌شود میزبان کنشگران مختلفی از سراسر استان بودیم که این اقشار به سه گروه طلاب، دانشجویان و خواهران تقسیم شده و در کلاس های جداگانه ای توسط سه تن از اساتید معتبر و سطح بالای موسسه امام خمینی(ره) تحت آموزش قرار می گیرند.

 

حجت الاسلام فردآقایی تصریح کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های دراز مدت بتوانیم در دوره های آتی این بخش از آموزش‌های طرح ولایت را برای سایر اقشار تاثیرگذار مجدد برگزار کرده و شاهد رشد فکری و مبنایی این کنشگران در سراسر استان باشیم.

 

وی از کلنگ زنی مدرسه ۶ کلاسه صدرا در شهرستان اندیکا خبر داد و عنوان کرد: زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع توسط یکی از بزرگان و ریش سفیدان شهرستان اندیکا جهت ساخت یک باب مدرسه ۶ کلاسه صدرا به سازمان تبلیغات اسلامی اهدا شده است.

 

کد خبر 1153473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha