سپاه پاسداران از پایه های قدرت کشور است

حجت الاسلام نقوی گفت: امروز یکی از پایه های قدرت کشور ما وجود نهاد ولایی سپاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام «مهدی نقوی» در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان لنگرود که امروز ( پنج شنبه، ۱۲ اسفند) در دانشکده پرستاری این شهرستان برگزار شد، گفت: سپاه نهاد ولایی و انقلابی وابسته به ولایت است.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه آنچه که به جامعه ولایی قدرت می بخشد، اتحاد و ولایت است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در کتاب ارزشمند " طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن"در بحث ولایت می فرماید که دقیق ترین معنای ولایت  یعنی جامعه ای که افراد آن جامعه به هم پیوسته هستند.

 

حجت الاسلام نقوی ادامه داد: این به هم‌پیوستگی و اتحاد نیاز به قدرت مرکزی دارد که به قلب جامعه ولایی و ایمانی اشاره شده و آن امام جامعه است.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه امام جامعه یعنی کسی که فکر و اندیشه و عمل و رفتار باید با او هماهنگ شود، افزود: اوست که همه مسائل و مفاسد جامعه را می شناسد و نیروها را در جهت درست و صحیح هدایت می کند.

 

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران از ابتدای شکل گیری تا امروز در این راه و مسیر و ایجاد ولایت بین مومنین و هماهنگ کردن مومنین با قلب جامعه حرکت کرده است، اظهار کرد: سپاه پاسداران از این مسیر خارج نشده است و جای شکرگزاری دارد که امروز یکی از پایه های قدرت کشور ما وجود نهاد ولایی سپاه است.


گفتتی است، در این جلسه از زحمات «احمد امیری» قدردانی و «محمد مهرزاد» به عنوان فرمانده سپاه شهرستان لنگرود معرفی شد.

کد خبر 1153495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha