۶ واحد آموزشی در شهرستان‌های کرخه و دشت آزادگان افتتاح شد

سه واحد آموزشی در کرخه و سه واحد آموزشی در شهرستان دشت آزادگان به همت مؤسسه راه ایمان امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، ۶ واحد آموزشی شامل سه واحد با ۳۱ کلاس درس و یک کتابخانه در شهرستان دشت آزادگان و سه واحد با ۲۴ کلاس درس و سه کارگاه در شهرستان کرخه امروز (پنجشنبه ۱۲ اسفند) به همت مؤسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر آیت الله سیستانی و با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان افتتاح شد.

 

فضاهای آموزشی دشت آزادگان شامل مدرسه ابتدایی «حیدر کرار» با هشت کلاس درس و مساحت سه هزار و ۷۵۷ مترمربع در روستای مرعی، مدرسه امام رضا (ع) با هشت کلاس درس در مساحت سه هزار و ۷۵۷ مترمربع در روستای صگور صالح و هنرستان راه ایمان با ۱۵ کلاس درس و سه کارگاه است. همچنین یک‌ کتابخانه عمومی در روستای حاجیه این شهرستان به بهره برداری رسید.

 

فضاهای آموزشی شهرستان کرخه نیز شامل مدرسه ابتدایی «مرتضی علی» در روستای خویس شهرستان کرخه به مساحت سه هزار و ۷۱۰ مترمربع و هشت کلاس درس، مدرسه ابتدای «قاسم ابن حسن» در روستای بیت زیدان این شهرستان به مساحت سه هزار و ۷۵۷ مترمربع و هشت کلاس درس و مدرسه ابتدایی «ساقی کوثر» در روستای سادات حانیه شهرستان کرخه با مساحت سه هزار و ۵۴۰ نفر و هشت کلاس درس هستند.

 

کد خبر 1153544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha