محدودیت اعتباری و تسهیلاتی در حوزه کشاورزی لرستان نداریم

زیویار، بر ضرورت حمایت بانک‌های استان از حوزه کشاورزی تدکید کرد و گفت: بعد از سفر رئیس جمهور به لرستان برای استان اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده و محدودیت اعتباری و تسهیلاتی در استان نداریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، امروز(12اسفند)، در در حاشیه بازدید از هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در لرستان اظهارداشت: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی استان در حوزه کشاورزی و سایر استان‌های کشور حضور پیدا کرده‌اند.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه این نمایشگاه، محل نمایش ایده‌ها، خلاقیت‌ها و ابتکارات حوزه کشاورزی از سوی واحدهای تولیدی در استان اس، افزود: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای حوزه کشاورزی در حوزه تجهیزات، ماشین آلات، سموم کشاورزی، نهاده‌های دامی و… در معرض دید مردم و کشاورزان قرار گرفته شده است.

 

وی با تأکید بر ضرورت حمایت بانک‌های استان از حوزه کشاورزی و طرح‌ها و ایده‌های این حوزه گفت: برای حوزه کشاورزی، اعتبارات و تسهیلات خوبی در اختیار استان قرار داده شده است.

 

زیویار ادامه داد: هنوز این اعتبارات به صورت کامل مورد استفاده قرار نگرفته و باید متقاضیان این اعتبارات و تسهیلات برای دریافت آنها اقدام کنند.

 

وی یادآور شد: در سفر دولت به لرستان، در قالب سه بخش آب، راه و کشاورزی بالای هزار میلیارد تومان برای استان در نظر گرفته شده است.

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: درصد بالایی از اعتبارات حوزه آب، مربوط به پروژه‌های ایستگاه پمپاژ آب است.

 

کد خبر 1153556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha