پیش ثبت نام جذب نیروی معلم وظیفه (سرباز معلم) در  پیشوا آغاز شد

پیش ثبت نام جذب نیروی معلم وظیفه (سرباز معلم) در شهرستان پیشوا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، محمد هداوند معاون آموزش و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پیشوا با اشاره به آغاز پیش ثبت نام جذب نیرو های معلم وظیفه در شهرستان پیشوا اظهار داشت: مدیریت  آموزش و پرورش شهرستان پیشوا نسبت به پیش ثبت نام جهت جذب سرباز معلم می نماید.

وی افزود: متقاضیان می توانند حداکثر تا روز شنبه بیست و دوم اسفند ماه با در دست داشتن مدارک زیر:
۱. اصل و دو نسخه کپی تمام صفحات شناسنامه  
   ۲. اصل و دو نسخه کپی کارت ملی
۳. دو قطعه عکس
۴. یک عدد پوشه
 به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پیشوا به آدرس :خیابان شریعتی_کوچه آموزش و پرورش جهت ارائه درخواست و تکمیل فرم های مربوطه (فرم درخواست، فرم تعهد مربوطه و فرم پرسشنامه اطلاعات فردی گزینش) مراجعه نمایند.

معاون‌آموزش و نو آوری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پیشوا با اشاره به شرایط متقاضیان تاکید کرد: علاوه بر بومی بودن، داشتن سلامت روحی ، جسمی و مدرک لیسانس و یا فوق لیسانس از جمله این شرایط می باشد .

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه مدت خدمت در برنامه سرباز معلم 2 سال کامل می باشد گفت: جذب افراد همراه با کسر خدمت امکان پذیر نخواهد بود و جذب متقاضیان پس از دریافت مجوز گزینش فردی و از میان افرادی که بر اساس فرم امتیاز بندی دارای امتیازات بالاتر می باشند انجام می شود.

هداوند در پایان پایان خاطرنشان کرد:افراد جذب شده از ابتدای مهر ماه ، صرفا با عنوان نیروی آموزشی مشغول به خدمت خواهند شد.

کد خبر 1153558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha