شرط شهید شدن شهید زیستن است

ضربت گفت: شهدای ناجا امنیت ما را بیمه کردند ما از حضور شهید رنجبر غافل بودیم،‌ شرط شهید شدن شهید زیستن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا ضربت»، در مراسم سی امین روز شهادت شهید «علی اکبر رنجبر» که امروز (پنج شنبه ۱۲ اسفند) در پاشگاه «کفترک» منطقه «کفترک» شیراز برگزار شد، گفت: از مردم قدرشناس تشکر می کنم، امروز جانفشانی ها به پاس قدرشناسی از مردم انجام می شود.

جانشین فرماندهی انتظامی منطقه شیراز اظهار کرد: ما مدیون شهدا هستیم و این مراسم و به احترام همه شهدا به ویژه شهید رنجبر برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه لباس پلیس امانتی بر تن ماست و امیدوارم خدا کمک کند ما لایق این لباس و شهادت باشیم، افزود: مسئولین عزیز باید قدرشناس مردم و مدیون خون شهدا باشند.

ضربت با یادآوری این مطلب که دین خدا همواره محافظت می شود اما ما باید خود را در دایره حفاظت از دین قرار دهیم، اضافه کرد: اگر ما در دانشگاه ولایت سربازی کنیم موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه شیطان در کمین است و اگر توانستیم بر هوای نفس غلبه کنیم اخلاص را در راه خدا رقم می زنیم و این تنها راهی است که ما را رستگار می کند، تاکید کرد: آنچه که ما را سربلند و عزتمند می کند اخلاص است.

ضربت افزود: ما عاشق و ادامه دهنده راه شهدا، و مدیون امام راحل (ره) و قدردان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)‌ هستیم و در هر شرایطی این انقلاب که برگرفته از دین اسلام است باید حفظ شود.

وی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید رنجبر هم گفت: شهدای ناجا امنیت ما را بیمه کردند ما از حضور شهید رنجبر غافل بودیم،‌ شرط شهید شدن شهید زیستن است.

کد خبر 1153566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha