پنجاه و دومین «محفل انس با قرآن» در روستای محمدآباد کویرات برگزار شد

همزمان با حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه پنجاه و دومین «محفل انس با قرآن» در روستای محمدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

حجت الاسلام «محمد عرب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه ، پنجاه و دومین محفل انس با قرآن کریم به همت شورای فرهنگی و کانون فرهنگی نورالمهدی و خانه قرآن ثامن الائمه(ع) روستای محمدآباد بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

مسئول شورای فرهنگی روستای محمدآباد افزود: در این محفل قرآنی قاری روشندل امیر حسین جَهین از شهرستان کاشان و تعدادی از قاریان محلی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

حجت الاسلام عرب افزود: بیان نکات تفسیری توسط حجت الاسلام شمس الدین عرب و قرائت قرآن کریم و مداحی توسط قاری روشندل و مداح اهلبیت علی کچوئی زاده فینی و اجرای مسابقه حضوری قرآنی از دیگر برنامه های این محفل نورانی بود.

 

مسئول شورای فرهنگی روستای محمدآباد ادامه داد: این محفل که همراه با یاد تمامی شهدا به ویژه شهدای عملیات خیبر و بدر و مادران شهدا برگزار شد، مورد استقبال علاقه مندان به قرآن کریم در روستای محمدآباد قرار گرفت.

حجت الاسلام عرب خاطر نشان کرد: محافل انس با قرآن کریم (هر ماه یک محفل قرآنی) به صورت مستمر و چرخشی به همت شورای فرهنگی روستا، کانون فرهنگی نورالمهدی و خانه قرآن ثامن الائمه(ع) با حضور ائمه جماعات و نمازگزاران و عاشقان قرآن در یکی از مساجد روستا برگزار می شود.

 

روستای محمدآباد از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل با دو هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری شرق این شهرستان واقع شده است./

کد خبر 1153701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha