بحران اوکراین ثابت کرد نظام استکباری هیچگاه قابل اعتماد نیست

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه کسانی که به امضاء و تضمین آمریکا اعتماد کردند، اشتباه کردند، گفت: بحران اوکراین ثابت کرد که نظام استکباری هیچگاه قابل اعتماد نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (13 اسفند) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که با حضور مردم مومن و متدین در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزارشد، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و تبریک فرارسیدن ماه بزرگ و پرفضیلت شعبان، گفت: ماه مبارک شعبان فرصتی برای رشد انسان است و سعی کنیم در این ماه حداقل یک روز را روزه بگیریم.

 

 

امام جمعه بجنورد به ولادت امام حسین(ع) در ماه شعبان اشاره کرد و افزود: امام حسین با جهاد تبیین و بیان محورهای واقعی اسلام مردم را از گمراهی نجات و با قیام خود این مسیر را ادامه داد.

 

 

وی با بیان اینکه وجود امام حسین (ع) برای همه بشریت برکات زیادی دارد، اضافه کرد: امروز حماسه اربعین جهانی شده و مظلومان جهان این امام همام را الگوی خود برای مبارزه با زورگویان قرار داده اند.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری همچنین ضمن تبریک میلاد حضرت عباس(ع)، اظهارکرد: قلب ایشان، تسلیم امامت و ولایت بود و او نمونه ولایتمداری و اخلاص در کربلا است.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر در اوکراین، افزود: تاریخ نشان داده است که هر کسی به جریان و مکتب انحرافی وابسته شد و به آن اعتماد کرد، آنان هیچ گاه به قول هایشان وفا نکردند.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: استکبار هیچ گاه به عهد خود وفا نکرده است همانطوریکه صدام حسین را زمانی که دید به دردش نمی خورد پس از نابودی تمامی زیر بناهای کشور عراق، دیکتاتورش را اعدام کرد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود: روزی اوکراین تمام تسلیحاتش را تحویل داد و امروز درمانده همان تسلیحات شده و دست گدایی به سوی آمریکا دراز کرده که البته هیچ کمکی از سوی آنها نیز نشده است.

 

 

امام جمعه بجنورد بیان کرد: امروز می بینیم کسانی که به امضاء و تضمین آمریکا اعتماد کردند، اشتباه کردند.

 

 

 

کد خبر 1153742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha