علت جنگ اوکراین زیاده خواهی های آمریکا است

حجت‌الاسلام فلاح با بیان اینکه علت جنگ اوکراین را زیاده خواهی ها و دخالت آمریکا دانست و گفت: ثمره این جنگ شکسته شدن دوباره هیمنه آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت الاسلام «ابراهیم فلاح» در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بخش کرگانرود به جنگ اخیر میان روسیه و کشور اوکراین اشاره کرد و گفت: علت این جنگ زیاده خواهی  و دخالت کشور آمریکا است.


امام جمعه بخش کرگانرود تالش افزود: تجاوز به کشورهای دیگر و کشته شدن بیگناهان را محکوم می کنیم و خواهان صلح و دوستی و گفتگو  میان کشورها هستیم.


وی با بیان اینکه  ثمره این جنگ شکسته شدن دوباره هیمنه امریکا در جهان است، تصریح کرد: این هیمنه آمریکایی ها سال ها پیش توسط جوانان ایران اسلامی شکسته شده بود.


حجت‌الاسلام فلاح گفت: تنها کسی که می تواند این نظام و انقلاب را به جایگاه اصلی خود برساند ولی فقیه امام خامنه ای( مد ظله العالی) است.


خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش در پایان تبریک حلول ماه مبارک شعبان، اظهار کرد:  خود سازی ،به فکر آخرت بودن ،آمادگی برای ماه مبارک رمضان،صدقه دادن،یاری کردن نیازمندان و روزه گرفتن از اعمال این ماه پر خیر و برکت است.

کد خبر 1153750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha