«کم ‌آبی و خشکسالی» پنهان پشت زیبایی های استان گلستان

آخوند خوجملی گفت: گلستان به رغم ظاهری زیبا، استانی مرفه شناخته و دیده می شود ولی در پشت این زیبایی ها، محرومیت هایی همچون کم آبی و خشکسالی نهفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آخوند «ابوبکر خوجملی» عصر امروز (جمعه ١٣ اسفند) در دیدار نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم گلستان با رئیس جمهور که هم اکنون در حال برگزاری است، اظهار کرد: تقارن ماه شعبان را با سفر رئیس جمهور به استان گلستان را به فال نیک می‌گیریم.


امام جمعه اهل سنت نگین شهر تاکید کرد: از دولت سیزدهم و تلاش ها و اهتمام به روابط با کشورهایی که منجر به گشایش اقتصادی و ... می شود، تشکر می‌کنم.

 

وی همچنین ضمن تقدیر از انتخاب استانداری ارزشی برای استان گلستان، گفت: برادران ترکمن در کنار سایر اقوام استان، حمایت از نظام اسلامی دارند و در همه عرصه ها مشارکت دارند و در دفاع از مرزهای سرزمینی حضوری پر رنگ دارند.

 

آخوند خوجملی افزود: اهل سنت بیش از ۶۰۰ شهید در هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلامی کرده اند.
 

 

وی با تاکید بر اینکه،‌ امادگی حمایت از دولت در جنگ اقتصادی را داریم، ادامه داد: گلستان به رغم ظاهری زیبا، استانی مرفه شناخته و دیده می شود ولی در پشت این زیبایی ها، محرومیت هایی همچون کم آبی و خشکسالی نهفته است. 

 

وی همچنین به عدم وجود پروژه های اشتغالزا در استان گلستان اشاره کرد و گفت: خواسته کشاورزان، گسترده تر شدن چتر حمایت از آ‌نها و دسترنجشان است.


 

کد خبر 1153758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha