غربگرایان بدانند، آمریکا و اروپا به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند

امام جمعه شهرستان بهارستان گفت: غربگرایان بدانند، آمریکا و اروپا به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه شهرستان بهارستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گلستان ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: در عظمت و اهمیت ماه شعبان همین بس که این ماه، ماه رسول الله (ص) است و در این خصوص پیامبر اکرم (ص) فرمود: «شعبان ماه من است خدا بیامرزد کسی که در این ماه مرا یاری کند.» کمک کردن پیامبر اعظم در این ماه به مراقبت و انجام اعمالی است که در این ماه وارد شده است، همچون؛ روزه گرفتن، صدقه دادن، استغفار کردن و صلوات و مناجات شعبانیه است.

امام جمعه بخش گلستان در ادامه ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع)، آن بزرگ پاسدار عالم بشریت و روز پاسدار و ولادت با سعادت باب الحوائج حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و ولادت با سعادت سید الساجدین امام زین العابدین (ع) و گرامیداشت فرا رسیدن سالروز عملیات بدر و یاد و خاطره همه شهدا و شهدای عملیات بدر و خیبر بویژه برادران شهید مهدی و حمید باکری و شهید همت، خاطر نشان ساخت: در این ۴۳ سال سپاه یکی از نیروهای نظامی، امنیتی، سازندگی، اطلاعاتی و فرهنگی، حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، خاری در چشم دشمنان و ذوالفقار ولایت و ملت است. تشکیل سپاه پاسداران یکی از الطاف خفیه الهی و از شاهکارهای امام راحل (ره) بود.

حجت الاسلام نورپور افزود: دولت فاسد سعودی و شخص بن سلمان ولیعهد سعودی در تلاش اند تا با رژیم صهیونیستی رابطه را عادی سازی کنند و بار دیگر به آرمان‌های قدس شریف و فلسطین اشغالی خیانت آشکار نمایند این رژیم غیرمردمی برای بقا خود این سیاست را اتخاذ کرده و دست به دامن دشمنان اسلام یعنی آمریکا و اسرائیل دراز کرده و در برابر جبهه اسلام ناب و جبهه مقاومت و ضد استکباری می‌ایستند و بعد می‌روند با جبهه استکبار عقد اخوت می‌بندند چیزی که بر خلاف دستور صریح قرآن است. کسانی که این مشی را اتخاذ کنند پیوند و رابطه خود را با خدا قطع کرده اند.

امام جمعه گلستان ادامه داد: همین دیروز بن سلمان گفت: اسرائیل را دشمن خود نمی‌دانیم بلکه به عنوان یک متحد بالقوه به آن نگاه می‌کنیم!! باید از بن سلمان و بن سلمان‌ها پرسید، اسرائیل قبله اول مسلمین را اشغال کرده آیا دشمن شما نیست؟ اسرائیل، فلسطین، یک کشور اسلامی را اشغال کرده چطور دشمن شما نیست؟ اسرائیل آن همه مسلمان را کشته و غارت کرده و بی خانمان کرده، میلیون‌ها فلسطینی در اردوگاه‌ها زندگی می‌کنند، با این حال اسرائیل دشمن شما نیست؟ اسرائیل، غزه یک شهر مسلمان نشین را از زمین و هوا و دریا کاملاً محاصره کرده و دائم دارد ظلم می‌کند با این حال متحد شماست و دشمن شما نیست، پس دشمن شما کیست؟ بله دشمن شما نیست زیرا اسلام شما اسلام معاویه و عمرو عاص است، اسلام آمریکایی است. شما غلام حلقه به گوش آمریکا هستید.

وی عنوان داشت: اوکراین و وضع رئیس جمهور مفلوکش را هم که می‌بینید که مقام معظم رهبری فرمودند: «اوکراین امروز و افغانستان دیروز نشان دهنده سرانجام اعتماد به آمریکا و اروپاست.

خطیب نماز جمعه گلستان در پایان اظهار داشت: جا دارد بن سلمان و بن سلمان‌های داخلی و غرب گرا از سرنوشت اوکراین عبرت بگیرند و بدانند که آمریکا و اروپا به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

کد خبر 1153778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha