لزوم پررنگ کردن فرهنگ شهدا و آرمان های انقلاب در جامعه

علیزاده گفت: اگر بخواهیم دشمن در رسیدن اهداف خود موفق نباشد و از این معضلاتی که بعضا جامعه ما را آلوده کرده رها شویم باید ما به وظیفه خودمان عمل کنیم و فرهنگ شهدا و آرمان های انقلاب را پررنگ کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «حسن علیزاده» امروز (14 اسفند) در جلسه برنامه ریزی جهت برگزاری سومین کنگره شهدا و سرداران شهرستان بشرویه گفت: دشمنان همواره در تلاش برای پررنگ کردن باطل و کم رنگ کردن حق هستند.

 

سرپرست فرمانداری بشرویه در ادامه بیان کرد: اگر ما کوتاهی کنیم و دشمنان بتوانند حق را کم رنگ کنند قطعا بدانید که شاهد ناامنی و بی حجابی و شرارت در جامعه خواهیم بود و همه مصادیق باطل پررنگ خواهند شد.

 

وی افزود: اگر بخواهیم دشمن در رسیدن اهداف خود موفق نباشد و از این معضلاتی که بعضا جامعه ما را آلوده کرده رها شویم باید ما به وظیفه خودمان عمل کنیم و فرهنگ شهدا و آرمان های انقلاب را پررنگ کنیم.

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بشرویه عنوان داشت: اینکه برخی خانواده های شهدا از زخم زبان‌ها در جامعه گلایه می کنند کارکرد دشمنان ما را در جامعه نشان می دهد و اینکه مسئولین در برهه ای به وظیفه خود عمل نکرده اند‌.

 

علیزاده با تاکید بر تکریم خانواده های شهدا گفت: خانواده شهدا را باید بیشتر تکریم کنیم و این تکریم باید به گونه ای باشد که در جامعه اثر سوء به جای نگذارد.

کد خبر 1153910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha