برگزاری جشن اعیاد شعبانیه در کانون های مساجد قزوین

حجت الاسلام رمضانی گفت: به مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد و مناسبت های مختلفی که در این ماه قرار دارد، مراسم جشن و ویژه برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: در ایام ماه شعبان قرار داریم، ماهی که سراسر خیر، برکت و رحمت است و در این ماه مبارک مناسبت ها و اعیاد مختلفی قرار دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: ولادت امام حسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفصل (ع)، ولادت امام سجاد (ع)، نیمه شعبان و غیره از جمله مناسبت ها و اعیاد این ماه است که به همین مناسبت مراسم جشن و ویژه برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان قزوین برگزار می شود.

 

وی عنوان کرد: برگزاری مراسم جشن همراه با سخنرانی و مولودی خوانی با رعایت پروتکل های بهداشتی، توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های نیازمند، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، قرائت مناجات شعبانیه و غیره از جمله برنامه هایی است که کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین برای این ماه تدارک دیده اند.

 

حجت الاسلام رمضانی در ادامه تصریح کرد: ماه شعبان فرصتی برای خودسازی، اطاعت و بندگی، توبه و استغفار و نزدیک شدن به پروردگار متعال برای درک ماه مبارک رمضان است و برای این ماه با فضیلت اعمالی نظیر روزه، استغفار و صدقه دادن توصیه شده است تا بتوانیم به برکات این ماه دست یابیم.

 

وی خاطر نشان کرد: مناسبت های مختلفی که در این ماه قرار دارد هم در واقع فرصتی برای بهره گیری از سیره و روش زندگی اهل بیت (ع) و امامان برای پیاده کردن آن در زندگی است که ان شاالله همه ما نهایت بهره را از این ماه برده و با استفاده درست از این ایام بتوانیم از برکات ماه رمضان بهره مند شویم.

کد خبر 1153916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha