۳۸۴ پایگاه کمک‌های مردمی در استان همدان را جمع آوری می کنند

شیخی زاده با بیان اینکه همزمان با هفته نیکوکاری ۳۸۴ پایگاه کمک های مردمی را جمع می کنند، گفت: ۶۱ واحد سیار نیز کمک های مردمی را به دست نیازمندان می رسانند.

«محمدرسول شیخی‌زاده » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با گرامیداشت ۱۴ اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: جشن نیکوکاری از ۲۰ روز پیش در استان همدان با شعار «عیدی برای همه» آغاز و از امروز پایگاه‌های آن برپا شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد همدان افزود: امسال چهل و سومین سال شکل‌گیری کمیته امداد است و جشن احسان و نیکوکاری با هدف ایجاد شرایط مناسب برای نیازمندان در آستانه شروع سال نو برگزار می‌شود.

 

شیخی زاده گفت: در ۲ سال گذشته با وجود شرایط کرونایی، با مشارکت خیران، هیچ نیازمندی ناامید از سمت کمیته امداد امام خمینی (ره) بازنگشته است.

 

وی با اشاره به اینکه زنگ نیکوکاری نیز روز شنبه در مدارسی که باز هستند نواخته می‌شود، اظهار داشت: ۳۹ پایگاه در میادین اصلی شهرهای استان برپا شده و روز جمعه نیز پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های جشن نیکوکاری در محل برگزاری آیین نماز جمعه شهرها برپا می‌شود.

 

شیخی‌زاده تاکید کرد: جشن نیکوکاری تا ۲۹ اسفند ادامه دارد و کالا و اقلام مورد نیاز مددجویان تهیه و پیش از عید نوروز در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: خیران می توانند کمک های نقدی خود را به صورت غیر حضوری از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ بانک ملی، صفحه پرداخت اینترنتی سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org، شماره‌گیری سریع #۰۸۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه، ارسال عدد ۳ به ۳۰۰۰۳۳۳۳ و همچنین از طریق بار کد تعریف شده در سریع ترین زمان ممکن به دست نیازمندان برسانند.

 

کد خبر 1153928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha